Carbassa al forn amb salsa de iogurt

Una recepta senzilla i molt bona per menjar carabassa d’una forma diferent que no sigui en crema. Aquesta hortalissa de tardor és baixa en calories, rica en antioxidants com el betacarotè i la vitamina C i amb una aportació considerable de potassi, vitamines del grup B, folats i vitamina E. També és una bona font de fibra i mucílags, pel que és molt saciant i beneficiosa per la teva salut intestinal.

Temps:

40 min

Dificultat:

Fàcil

Ingredients

  • Carbassa
  • Oli de coco
  • Pipes de carabassa
  • Garam Masala o espècies al gust
  • Salsa de iogurt a l’estil Think’Eat

Elaboració

    1. Netegem la carabassa, ho hem de fer bé perquè no la pelarem, l’obrim per la meitat i buidem les llavors del seu interior.
    2. Tallem les dues meitats en mitges rodanxes de 2-3 centímetres de gruix sense treure-li la pell.
    3. Untem els talls de carabassa amb una capa fina d’oli, podem ajudar-nos d’un pinzell de cuina.
    4. Col·loquem els trossos de carabassa en una safata amb un paper de forn i salpebrem al gust.
    5. Fornegem la carabassa, amb el forn prèviament calent, aproximadament 30 minuts a 200º amb escalfor a dalt i a baix per tenir una cocció més homogènia i aconseguir que la carabassa quedi una mica torrada.
    6. Mentre la carabassa es cuina al forn, en una paella hi podem una cullerada d’oli de coco i torrem les pipes de carabassa i les amanim amb les espècies al gust. Vigileu que espeteguen.
    7. Un cop tenim les dues elaboracions fetes ja podem servir i gaudir! A nosaltres ens encanta acompanyar-ho amb una mica de salsa de iogurt a l’estil Think’Eat.
Skip to content